A Suvera à u Ventu
Pascale è Gilles vi pruponenu un turismu sferente : “A livellu nostru, pruvemu di cunsumà è di travaglià diversamente, di sparte culture è sapè fà incù in mente u penseru di rispetu pè a natura”.
Pascale Tourrenc hè ingrandata in Provence, in un ambiante campagnolu (agricultura biologica) è hà naturalmente una cuniscenza di u mediteraniu è di i so’ sapè fà (alimentazione biologica, butanica, fauna salvatica, eculugìa). Prufessore di e scole pè 25 anni, Pascale hà sperimentatu a pedagugia di prughjetti d’educazione nan’à l’ambiante.
Gilles Vandernoot vene d’una famiglia d’allevadore di Cervioni è di a Castagniccia. Anzianu guida di muntagna, cunosce assai bè a Corsica. Specialistu di u mondu rurale, parla corsu è cunduce numerosi prughjetti nant’à u turismu, l’artisgianatu, a prutezione è a valurizazione di i lochi, a gestione di i trapentume.
U nome di u locu, A Suvera a u ventu, si referisce à l’arburu.
U paesolu hè cumpostu dà cinque accuratoghji cunstruiti incù un stile chì ricorda i vechji pagliaghji è case di a Castagniccia ; si trova dinù una salla cummuna cù bibliuteca, wifi, brasgiera…).
Pascale è Gilles accoglienu famiglie o gruppi è possunu cunsiglià vi nant’à i lochi dà scopre è e spassighate in muntagna. Sò in cuntattu cù i produttori dintorni è possunu aiutà vi à truvà produtti freschi è biologichi.